753767767

فوم یا سیل

هرکالای تولیدی باید برای مردم، حیوانات و اکوسیستم بی ضرر باشدو پیش از فروش هر محصول باید برروی آن نظارت قانونی اعمال گردد و اگر این نظارت ها محدود است پیشنهاد می شود با بالا بردن سطح دانش بهترین و بهداشتی ترین محصول تولیدی را جهت احترام به حقوق خود انتخاب کنید.

فوم یا سیل چیست؟ علت استفاده از آن در محصولات چیست؟

 

قطعا در استفاده از انواع محصولات غذایی، بهداشتی، قوطی های دارویی و ….. با قطعه ای از جنس آلومینیوم داخل درب ظرف یا روی ظرف برخورد کرذه اید ، این قطعه سیل نام دارد.  که در واقع ارتباط مستقیم بین تولید یک محصول به روش بهداشتی و سلامت انسان دارد.

در دنیای امروز که استفاده از بسیاری محصولات کارخانه ای رواج یافته است، رعایت نکات بهداشتی و نظارت نهادهای بهداشتی بر روی محصولات تولیدی و مصرفی مردم نیز بیشتر گردیده است.

محصولات غذایی بسته بندی شده به محض  مجاورت کنار مولکول های هوا در معرض فساد قرار می گیرند این موضوع و هم چنین رعایت بهداشت در زمان تولید و بسته بندی محصول و مقرون به صرفه بودن آن از اهمیت بالایی در میان کارخانجات صنایع غذایی برخوردار است.

استفاده از سیل یا فوم یکی از عواملی است که در پروسه بسته بندی محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمک به جلوگیری از فساد و ورود آلودگی به داخل محصول می کند.

سیل یا فوم مصرفی باید با رعایت کلیه موارد بهداشتی در پروسه بسته بندی استفاده گردد. که این مهم توسط دستگاه تمام اتوماتیک سیل گذار انجام میگیرد.

از مزایای این دستگاه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱-کیفیت کار دستگاه با توجه به حساسیت قرار گرفتن سیل در جای مناسب خود داخل درب قابل مقایسه با دقت نیروی انسانی نخواهد بود.

۲-با توجه به سرعت بالای دستگاه در مقایسه با نیروی انسانی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

۳-امکان تنظیم سرعت دستگاه بر اساس میزان تولید وجود دارد. 

توصیه اکید ما به تمام مصرف کنندگان این است که به محصولاتی که فرآیند غربالگری های بهداشتی را در مراحل تولید دارند اعتماد کنید.

پیمایش به بالا